A jó reklámfotót nem helyettesíti semmi, felkelti a figyelmet és kiváltja az érdeklődést.

Akármelyik weboldalt nyitjuk meg, bármelyik újságot is vesszük kézbe, a legelső dolgok egyike amire a tekintetünk fókuszál, mindig egy kép. A jó kép ránézésre azonnal kellő részletességgel bemutatja a termék formáját, színét, anyagát, jellegzetességeit optimális megvilágításban, tűéles képminőségben. Ha a kép elég részletes és tökéletes minőségű, a fogyasztó érdeklődését felkelti és hivatkozni fog rá vásárlásnál.

A jó termékfotóból kivehető az anyag minősége, az ergonómia, a prezicitás és sok esetben lényegesen szebb képet mutat, mint a termék hétköznapi környezetében gyenge megvilágításban. Nagy szerepe van a fogyasztóban kiváltott érzésnél a jó termékfotónak. Elég csak egy gyöngyörű étel fotóra gondolni vagy friss, vízcseppes üdítős palackra. Ha a vásárlóban megfogalmazódnak az alábbi gondolatok a kép hatására, akkor elérte a célját.

… gyönyörű, mint egy kis ékszer!
… mennyire kifinomult és elegáns!
… csodálatos és milyen szépen csillog!
… alig várom, hogy megkóstolhassam!
… ilyet szeretnék! Ez egyszerűen csodálatos!

A jó termékfotónál kezdődik az értékesítés!

Érdemes átgondolni fordított esetben is a folyamatot. Ha a termékfotó rossz, a vásárló elbizonytalanodhat, nem kelti fel az érdeklődését és átlapozza a terméket. Lehet, hogy a termék önmagában nagyon jó, megállja a helyét, de a rossz kommunikáció gátolja az értékesítésben. Fontos, hogy kiemelt feladatként tekintsen a termékfotózásra, hiszen egy kép többet ér ezer szónál és a néhány ezer forintos többletköltséggel sokszorosát spórolhatja meg.

Nézze át a leírtak alapján jelenlegi termékképeit,  mit lát most rajtuk, mint vevő, aki először találkozik a fotókkal. Milyen érzést vált ki? Megfelelő a minőség, a fényerő, az élesség?

Ha szeretne új képeket készíttetni, akkor hívjon minket bizalommal a +36 20 910 2613-as telefonszámon vagy írjon az info@focusfoto.hu email címünkre.